מאמרים שלנו

1. קבעו את מטרותיכם לטווח הקרוב ולטווח הרחוק , ערכו מעקב סדיר אחר התקדמותכם לעבר המטרה.

2. התאמנו באופן סדיר 3-4 פעמים בשבוע, כך תתקדמו בצורה טובה יותר.

3. שלבו בין אימון אירובי לאימון משקולות בשגרת האימון שלכם, כך תשפרו רבים ממרכיבי הכושר כגון : סיבולת אירובית,סיבולת שריר, כוח והרכב רקמות הגוף.

4. הקפידו על התקדמות הדרגתית במשך האימונים ובעצימותם, כך גופכם יסתגל טוב יותר לעומסים ותמנעו פציעות מיותרות.

5. אל תגזימו במשך הפעילות ובעיצימותה, אתם עלולים להיכינס למצב של אימון יתר.

6. גוונו את שגרת האימון שלכם, הדבר ימנע מצב של שיעמום ויגבר את המוטיבציה שלכם.

7. לתזונה נכונה יש תפקיד מכריע בשיפור הביצועים הספורטיבים.

8. קיימת חשיבות גדולה לאכילה לאחר האימון וגם בתוכנית הרזיה, הגוף זקוק למזון לשם התאוששות.

9. מנוחה היא חלק בלתי נפרד משגרת האימונים.

10. עסקו בפעילות גופנית שאתם נהנים ממנה, הדבר יבטיח כי תתמידו בה לאורך זמן.

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804