מאמרים שלנו

ארוחת בוקר, לבריאות

במחקר שפורסם באחרונה, נימצא שאנשים שאוכלים ארוחת בוקר נוטים לצרוך פחות קלוריות בהמשך היום, בהשוואה לאנשים שמדלגים על הארוחה.

 

ארוחת בוקר מזינה תתרום לוויסות התאבון שלך , ותסייע בשמירה על ערכים תקינים של שומני הדם.

במחקר שפורסם לאחרונה , נמצא שאנשים שאוכלים ארוחת בוקר נוטים לצרוך פחות קלוריות בהמשך היום , בהשוואה לאנשים שמדלגים על הארוחה , בנוסף , אנשים המקפידים על ארוחת בוקר מתאפיינים בריכוז נמוך יותר של שומני הדם וברגישות גבוהה יותר לאינסולין , בהשוואה למי שאינו מורגל לאכול בבוקר.

 

ארוחת בוקר מזינה וטובה כוללת : לחם מדגנים מלאים, יוגורט דל שומן, גבינות רזות, ביצים, ירקות חתוכים ופירות. ארוחות המבוססות על עוגיות, סופגניות מאפים ודגנים מסוכרים-הן האופציה הלא מומלצת.

אז מה כדאי? הקפד על ארוחת בוקר בריאה ומזינה. מי שהזמן אינו מצוי בידו,יכול לבחור בארוחה קלה ומזינה כמו יוגורט דל-שומן עם גרנולה,או טוסט מלחם מלא ועליו גבינה דלת שומן וירק.

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804