מאמרים שלנו

החלטתם להשקיע בעצמכם ולהתחיל להתעמל בקורפוס, ואתם לא יודעים באיזה פעילות גופנית לבחורמתוך המבחר העצום במועדון. למי לא מומלץ לעשות ספינינג, מה טוב בפילאטיס, ומה התועלת שבאימוני כוח ומשקולות.

 

רובנו עוסקים בשאלה איך נהפוך לרזים או נשמור על המשקל ולא איך נשפר את הכושר. כאן מגיעה הבעיה הגדולה, מאחר שהרזיה ללא פעילות גופנית נדונה כמעט תמיד לכשלון. כדאי גם להתחיל לדבר על ירידה במאסת השומן ולא על ירידה במשקל, כי הפחתה במשקל עשויה להתבטא בירידת מאסת השריר, וזה דבר שאנחנו לא רוצים.ובשורה התחתונה ף כדי לרדת באחוזי השומן, אנחנו צריכים לצמצם את הצריכה הקלורית - ומצד שני להגביר את ההוצאה הקלורית על ידי אותה פעילות גופנית.

 

בעזרת מולי אפשטיין , פיזיולוג מאמץ לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט, אספנו מגוון פעילויות שמסיעות בהפחתת מפלס הקלוריות ובכלל להרגשה הטובה. לא כולם מתאימות לכולם. וכמו תמיד, יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. רגע לפני שאתם מסתערים על ההליכון, כדאי שתדעו כמה דברים.

ספינינג - הרכיבה על אופני כושר לצלילי מוסיקה ובחדר אפל, הפך בשנים האחרונות לפופולרית. מתבצעת בקבוצות ובהדרכת גורמים מוסמכים על אופניים שמזרימים את הפקודות וקובעים את הקצב. הספינינג נכנסת לקטגוריית האירוביות, המיועדות לשיפור תפקודי הלב, הריאות ומחזור הדם.

 

בעד - פעילות מאוד מגוונת מבחינת הקצב והמאמץ,

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804