מאמרים שלנו

10 עצות כלליות לשמירה על תזונה נכונה מפי יעל אוורבוך- תזונאית הבית של קורפוס:

1.עברו למוצרי חלב דלי שומן, חלב 1% במקום 3%, וגבינות של 3% במקום 5% או 9% (שלא לדבר על גבינות עשירות שומן כמו נפוליאון המכילות עשרות אחוזי שומן).

2. שתו הרבה מים, הם ימלאו אתכם ויגרמו לכם לאכול פחות וגם יימנעו מימכם להתייבש. התייבשות מורידה את קצב חילוף החומרים ושריפת הקלוריות.

3. אל תחמיצו את ארוחת הבוקר. רוב הסיכויים שתתעייפו במהרה אם תדלגו עליה, ותחפשו נשנושים בכדי לפצות על כך. בסופו של יום תצרכו יותר קלוריות ממזון פחות איכותי ושכרכם יצא בהפסדכם. ויתור על ארוחת הבוקר גם יגרום לגופכם להוריד את קצב חילוף החומרים שלו, וכך גם תשרפו פחות קלוריות במהלך היום.

4. השתמשו בתבלינים. מזון עשיר בטעם יגרה את בלוטות הטעם בצורה מוגברת ויקנה לכם תחושת שובע מהר יותר.

5. אכלו מזונות עשירים בחלבונים, שכן חלבונים משביעים יותר מפחמימות, ופירוקם בגוף מצריך יותר אנרגיה וכתוצאה שורף יותר קלוריות.

6. אכלו מרקים לא שמנים. הם ממלאים יותר, ודלי קלוריות יחסית.

7. אם אתם אוכלים טונה (כדאי, אך במידה) עברו לטונה במים במקום טונה בשמן.

8. נקו את העור ממנות עוף. זה יכול לחסוך לכם 100 קלוריות ויותר למנה.

9. שבו זקוף. במצב של ישיבה זקופה ונכונה הגוף שורף כ 10% יותר קלוריות.

10. נהלו רישום מדוקדק של כל מה שאתם אוכלים. אתם עשויים לגלות שאתם אוכלים הרבה יותר ממה שאתם חושבים, בעיקר בכל הקשור לנשנושים. במידה וכך הדבר תהפכו מודעים אליו ותחשבו פעמיים לפני כל נשנוש מיותר.

לקביעת פגישת ייעוץ תזונתי בהקדם-

פנו לקבלה של קורפוס או לטלפון 099555817

בברכה, יעל אוורבוך

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804