ballex
כיצד מתחילים ?

אנחנו במועדון הכושר קורפוס מלווים אותך באופן אישי עם הצטרפותך למועדון . צוות קורפוס עושה את מירב המאמצים על מנת שכל אחד יעמוד במטרותיו ויעדיו האישיים בזמן הקצר ביותר.

לכן, עם הצטרפותך למועדון נקבעת לך פגישה עם מדריך כושר מקצועי .

מטרת הפגישה:
  1. הכירות ובחינת העבר – היכרות עם העבר הספורטיבי שלכם, כמו גם היסטוריה רפואית אשר עלולה להשפיע על האימונים שלכם.
  2. בדיקות – בדיקת אחוזי שומן, לחץ דם , משקל.
  3. קביעת מטרות ויעדים.
  4. בניית תכנית אימונים אישית.
  5. טיפים וכלים להצלחה.

בניית תכנית אימונים/שינוי ועדכון תכנית האימונים ניתנת אחת לחודש ללא תשלום.

למי מיועד השירות?

פעילות גופנית רצויה ומומלצת לכל האוכלוסייה ולכן התכנית מהווה ערך מוסף לכל מנויי קורפוס שחפצים בבריאותם ומעוניינים לשפר את איכות חייהם.

נמצא ישיש קשר ישיר בין קיום פעילות גופנית לבין הפחתת גורמי הסיכון ושמירה על איכות חיים ובריאות.

התכניות הקיימות:
  • נוער
  • הרזיה וחיטוב
  • פיתוח הגוף והוספת מסת שריר
  • איכות חיים
  • הגיל השלישי
  • סיבולת לב - ריאה

אך זה עובד ?

תכניות האימונים מעובר על ידי מדריך כושר מוסמך אשר עבר את קורס המדריכים.

המדריכים שלנו בעלי ידע רב וניסיון בפעילות גופנית, הרזיה, תזונה, אנטומיה, פיזיולוגיה ועוד.

קביעת התכנית נעשית מול הקבלה או בטלפון 09-9555817

 

yaelav

מטרתו של הייעוץ התזונתי הוא לסייע לאדם ללמוד מהו אורח החיים הבריא ביותר עבורו ולסייע לו להפוך את התזונה הבריאה לאורח חיים, על ידי מציאת הסיבה לבעיה הבריאותית או להשמנה.

המטרה העיקרית היא להגיע לתוצאות שנשמרות במשך שנים, ולא רק להרזיה מיידית.

הייעוץ נוגע בבעיות שונות כגון: בעיות עיכול, כאבי ראש, צרבות, עצירות, בעיות נשימה, בעיות עור, שפעות חוזרות ועוד.

בראש ובראשונה מתבצעת שיחה של כשעה, שמטרתה קבלת מידע מפורט לגבי המטופל-

מצב בריאותי, מרכיבי תזונה, פעילות גופנית והרגשה כללית, כאשר כל אלו מקבלים התייחסות רבה.

בהתאם לפגישה הזאת, יינתן תפריט מדויק המותאם אישית למטופל המבוסס על אכילת מזון בריא, מגוון, מזין ומלא, המלצות לתוספי מזון, דפי הדרכה ומידע, מתכונים ועוד....

ההבנה כי הייעוץ התזונתי חשוב ביותר לשמירה על אורח חיים בריא ועל משקל גוף תקין, תביא אתכם לתוצאות הרצויות והטובות ביותר.

אני מזמינה אתכם לקבוע פגישה בהקדם דרך הקבלה של קורפוס או בטלפון 099555817.

בברכה,

יעל אוורבוך- תזונאית הבית של קורפוס

 

עיצוב הגוף


עיצוב הגוף

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים תוך שימת דגש על שרירי הידיים , ירכיים , ישבן ובטן.

עיצוב דינאמי

שיעור אינטנסיבי ומהיר העובד על שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה, חיטוב ועיצוב כל קבוצות השרירים. בליווי מוסיקה קצבית .

מתיחות

שיעור המתמקד בשיפור גמישות השרירים ,רצועות ומרפקים , תוך כדי עבודה על טווחי תנועה מקסימליים.

עבודה על גמישות עוזרת במניעת פציעות ומומלצת להיכלל כחלק ב.נפרד מתוכנית האימון.

אירובי


אירובי DANCE

שיעור אירובי ללא מדרגה בסגנון ריקודי כוראוגרפיה ברמה בינונית או ברמה מתקדמת.

KICKBOX

שיעור המשלב אימון אירובי וקראטה. שריפת שומנים ,סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים בליווי מוזיקה קצבית.

שריפת שומנים +עיצוב

שיעור המשלב סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים.

זומבה

שיעור אירובי המשלב מספר סגנונות: סלסה, טנגו, רומבה ,צ'ה צ'ה, מרנגה, קומביה וקליפסו.שילוב צעדי ריקוד מסורתיים עם תנועות בסיסיות של תרגול גופני. שיעור לשיפור כוח סבולת , שריפת שומנים, חיזוק ועיצוב המלווה במוזיקה מלהיבה- כל אחד יכול להשתתף.

גוף ונפש


פילאטיס

עבודה על כל שרירי הגוף, תוך התמקדות ב- core (מרכז הגוף). הארכת שרירים, גמישות,חיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.

יוגילאטיס

שילוב אלמנטים מעולמות הפילאטיס והיוגה. זרימה ונשימה בהרמוניה משולבת.

יוגה

שילוב פעילות הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות הרפיה וריכוז. לבחירתכן שיעורים בשיטות שונות.

בניית עצם + core

שיעור המשלב עבודה גופנית ועבודה על הנפש. טכניקת core – עבודה מאתגרת על שרירי הליבה והיציבה במרכז הגוף (כתפיים עד ישבן). שיעור התורם להשטחת הבטן, שיפור היציבה, חיזוק הגב, הישבן והאגן. שיעור המשלב יציבות ואסתטיקה.

בניית עצם – פעילות היוצרת לחץ המחזק את העצם ומסייע במניעת היחלשות העצם ובריחת הסידן.

מחול מהבטן

אנו מזמינים אתכן נשים שונות וייחודיות להתחבר לגופכן בדרך אחרת, דרך הצלילים, הרגשות, ההקשבה, הנשימה - דרך הבטן. המחול המזרחי, המחול שבבטן כבר ידוע והוכח בשנים האחרונות כמחול מרפא פיזית, נפשית ונשימתית. זה המחול שיאפשר לך למחול על כל עכבות גופך ויקנה לך שיפור ביציבה, פיתוח הקואורדינציה, שיפור הזיכרון, חיזוק רצפת האגן, סבלנות והכי חשוב - תקשורת בריאה עם גופך.

אימון מחזורי/switching


אימון חדר הכושר שלנו נמשך בין 30-50 דקות בלבד.

שיטת אימון ייחודית, בקבוצות קטנות, בליווי אישי צמוד. סט של מכשירי כושר "ידידותיים" ונוחים הפועלים על התנגדות הידראולית ומותאמים אוטומטית לכוח ולהתנגדות המופעלים על ידי המתאמנת עצמה. תנועת הדחיפה/דחיקה פועלת על קבוצות שרירים נגדיות. העבודה בשיטה הזו היא משולבת: כוח עם עבודה אירובית. השיעור מודרך בליווי מוסיקה. התחנות קצרות ואינטנסיביות (30 שניות לכל תחנה).

חוגי ילדים ונוער


Fit kid

השיעור בנוי בצורה מגוונת ומאתגרת שהופכת את הכושר לחוויה מהנה ומגבשת, תוך שיפור מרכיבי הכושר כמו: סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים, גמישות והמון כיף. בליווי מדריך כושר צמוד המתמחה בילדים.

עם צוות מדריכי הכושר

מתאים לגילאי 12 – 9

היפ הופ

תרבות ההיפ הופ החלה על ידי נוער אפרו אמריקאי ולטיני בניו יורק ומאז נפוצה בכל העולם. הסגנונות המשולבים בשיעור הם: ליידי סטייל, ניו סטייל וסטריט ג'אז. סגנון אנרגטי, אתלטי וקופצני. ריקוד ההיפ הופ משפר סיבולת לב ריאה, מחזק את השרירים ובעיקר מאפשר ביטוי, פריקת מתחים ויצירתיות!

עם שקד אבישר

מתאים לכיתות ז'-ט'

Zoo Zoo

שחרור, הנאה והתחברות לחוויה הספונטנית של תנועה, תוך כדי פעילות תנועתית- משחקית ויוצרת. חוג מתקדם בהיבט היצירתי והחוויתי ומאפשר לילד לבטא את עולמו הפנימי בתנועה. הפעילות נעשית באופן פרטני, בזוגות ובקבוצות.

עם רמי אקהוז

מתאים לגילאי 9-12 / 6-8 / 3-5

עיצוב הגוף לנערות

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים, תוך שימת דגש על שרירי ידיים, יריכיים, ישבן ובטן.

עם דור אפשטיין

מתאים לגילאי 12-15
 

עיצוב הגוף


עיצוב הגוף

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים תוך שימת דגש על שרירי הידיים, ירכיים, ישבן ובטן.

עיצוב דינאמי

שיעור אינטנסיבי ומהיר העובד על שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה, חיטוב ועיצוב כל קבוצות השרירים. בליווי מוסיקה קצבית.

מתיחות

שיעור המתמקד בשיפור גמישות השרירים, רצועות ומרפקים, תוך כדי עבודה על טווחי תנועה מקסימליים.

עבודה על גמישות עוזרת במניעת פציעות ומומלצת להיכלל כחלק בלתי נפרד מתוכנית האימון.

 

אירובי


אירובי DANCE

שיעור אירובי ללא מדרגה בסגנון ריקודי כוראוגרפיה ברמה בינונית או ברמה מתקדמת.

אירובי מדרגה 

שיעור אירובי אנרגטי וסוחף המשלב לימוד כוראוגרפיה ע"ג משטח המדרגה. עבודה על שיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק השרירים, קואורדינציה ושריפת שומנים. נדרשת רמת קואורדינציה טובה.

KICKBOX

שיעור המשלב אימון אירובי וקראטה. שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים בליווי מוזיקה קצבית.

זומבה

שיעור אירובי המשלב מספר סגנונות: סלסה, טנגו, רומבה, צ'ה צ'ה, מרנגה, קומביה וקליפסו. שילוב צעדי ריקוד מסורתיים עם תנועות בסיסיות של תרגול גופני. שיעור לשיפור כוח סבולת, שריפת שומנים, חיזוק ועיצוב המלווה במוזיקה מלהיבה - כל אחד יכול להשתתף.

ספינינג

אימון סופר אירובי בן 60 דקות המשלב רכיבת אופניים קצבית עם הפעלת הדימיון והמחשבה. זוהי תוכנית ברמת מאמץ נמוכה עד גבוהה המתאימה לכלל האוכלוסיה בכל הגילאים ובכל רמות הכושר. האימון משלב עבודת סיבולת לב-ריאה וסיבולת שריר וכל זאת ללא עומס על המפרקים והגב.

 

גוף ונפש


פילאטיס

עבודה על כל שרירי הגוף, תוך התמקדות ב- core (מרכז הגוף). הארכת שרירים, גמישות, חיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.

יוגילאטיס

שילוב אלמנטים מעולמות הפילאטיס והיוגה. זרימה ונשימה בהרמוניה משולבת.

יוגה

שילוב פעילות הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות הרפיה וריכוז. לבחירתכן שיעורים בשיטות שונות.

פלדנקרייז

שיעור לטיפול בשלד באופן רגיש ומשקם בהפחתת כאבי גב, לשיפור מודעות ולהיכרות עם הגוף.

 

אימונים פונקציונאליים


TRX

אימון המבוסס על רצועות מיוחדות המאפשרות לבצע תרגילים מורכבים ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כל שרירי הגוף. ייחודו של האימון הוא בהשגת תוצאות מהירות בזמן קצר, תוך שיפור מערכת השרירים, הקואורדינציה העצבית ושיווי משקל, על כן אימון זה נחשב לאימון הפונקציונאלי החדשני ביותר. האימון מועבר ע"י מאמן המוסמך בשיטת אימון זו ובקבוצות קטנות.

HIIT

שיטת High Intensity Interval Training היא אסטרטגית אימון דינאמית, עצבית, מגוונת המשלבת מחזורי אימון אנאירובי קצרים ומכילה ביניהם הפסקות התאוששותבעלות אופי עצים פחות. באימון זה תשמרו על דופק גבוה ודיוק בתנועה. באמצעות אימון זה, הגוף שורף הרבה יותר, בפחות זמן ואף ממשיך לשרוף עד 24 שעות לאחר האימון!

אימון פונקציונאלי דינאמי - חדש!

שיעור דינאמי המשלב רצפים של תרגילי כוח תוך כדי תנועה, במטרה לחזק ולעצב את שרירי הגוף תוך העלאת דופק לשריפםת קלוריות מקסימלית. השיעור הינו full body workout ומביא לשיפור בכל מרכיבי הכושר הגופני בדגש על שרירי ה-CORE, יציבה ומניעת פציעות. מתאים לכל רמת המתאמנים.

 

חוגי ילדים ונוער


Fit kid

השיעור בנוי בצורה מגוונת ומאתגרת שהופכת את הכושר לחוויה מהנה ומגבשת, תוך שיפור מרכיבי הכושר כמו: סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים, גמישות והמון כיף. בליווי מדריך כושר צמוד המתמחה בילדים.

עם ענת בר חיים

מתאים לגילאי 12 – 9

 

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804