עיצוב הגוף


עיצוב הגוף

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים תוך שימת דגש על שרירי הידיים, ירכיים, ישבן ובטן.

עיצוב דינאמי

שיעור אינטנסיבי ומהיר העובד על שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה, חיטוב ועיצוב כל קבוצות השרירים. בליווי מוסיקה קצבית.

מתיחות

שיעור המתמקד בשיפור גמישות השרירים, רצועות ומרפקים, תוך כדי עבודה על טווחי תנועה מקסימליים.

עבודה על גמישות עוזרת במניעת פציעות ומומלצת להיכלל כחלק בלתי נפרד מתוכנית האימון.

 

אירובי


אירובי DANCE

שיעור אירובי ללא מדרגה בסגנון ריקודי כוראוגרפיה ברמה בינונית או ברמה מתקדמת.

אירובי מדרגה 

שיעור אירובי אנרגטי וסוחף המשלב לימוד כוראוגרפיה ע"ג משטח המדרגה. עבודה על שיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק השרירים, קואורדינציה ושריפת שומנים. נדרשת רמת קואורדינציה טובה.

KICKBOX

שיעור המשלב אימון אירובי וקראטה. שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים בליווי מוזיקה קצבית.

זומבה

שיעור אירובי המשלב מספר סגנונות: סלסה, טנגו, רומבה, צ'ה צ'ה, מרנגה, קומביה וקליפסו. שילוב צעדי ריקוד מסורתיים עם תנועות בסיסיות של תרגול גופני. שיעור לשיפור כוח סבולת, שריפת שומנים, חיזוק ועיצוב המלווה במוזיקה מלהיבה - כל אחד יכול להשתתף.

ספינינג

אימון סופר אירובי בן 60 דקות המשלב רכיבת אופניים קצבית עם הפעלת הדימיון והמחשבה. זוהי תוכנית ברמת מאמץ נמוכה עד גבוהה המתאימה לכלל האוכלוסיה בכל הגילאים ובכל רמות הכושר. האימון משלב עבודת סיבולת לב-ריאה וסיבולת שריר וכל זאת ללא עומס על המפרקים והגב.

 

גוף ונפש


פילאטיס

עבודה על כל שרירי הגוף, תוך התמקדות ב- core (מרכז הגוף). הארכת שרירים, גמישות, חיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.

יוגילאטיס

שילוב אלמנטים מעולמות הפילאטיס והיוגה. זרימה ונשימה בהרמוניה משולבת.

יוגה

שילוב פעילות הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות הרפיה וריכוז. לבחירתכן שיעורים בשיטות שונות.

פלדנקרייז

שיעור לטיפול בשלד באופן רגיש ומשקם בהפחתת כאבי גב, לשיפור מודעות ולהיכרות עם הגוף.

 

אימונים פונקציונאליים


TRX

אימון המבוסס על רצועות מיוחדות המאפשרות לבצע תרגילים מורכבים ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כל שרירי הגוף. ייחודו של האימון הוא בהשגת תוצאות מהירות בזמן קצר, תוך שיפור מערכת השרירים, הקואורדינציה העצבית ושיווי משקל, על כן אימון זה נחשב לאימון הפונקציונאלי החדשני ביותר. האימון מועבר ע"י מאמן המוסמך בשיטת אימון זו ובקבוצות קטנות.

HIIT

שיטת High Intensity Interval Training היא אסטרטגית אימון דינאמית, עצבית, מגוונת המשלבת מחזורי אימון אנאירובי קצרים ומכילה ביניהם הפסקות התאוששותבעלות אופי עצים פחות. באימון זה תשמרו על דופק גבוה ודיוק בתנועה. באמצעות אימון זה, הגוף שורף הרבה יותר, בפחות זמן ואף ממשיך לשרוף עד 24 שעות לאחר האימון!

אימון פונקציונאלי דינאמי - חדש!

שיעור דינאמי המשלב רצפים של תרגילי כוח תוך כדי תנועה, במטרה לחזק ולעצב את שרירי הגוף תוך העלאת דופק לשריפםת קלוריות מקסימלית. השיעור הינו full body workout ומביא לשיפור בכל מרכיבי הכושר הגופני בדגש על שרירי ה-CORE, יציבה ומניעת פציעות. מתאים לכל רמת המתאמנים.

 

חוגי ילדים ונוער


Fit kid

השיעור בנוי בצורה מגוונת ומאתגרת שהופכת את הכושר לחוויה מהנה ומגבשת, תוך שיפור מרכיבי הכושר כמו: סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים, גמישות והמון כיף. בליווי מדריך כושר צמוד המתמחה בילדים.

עם ענת בר חיים

מתאים לגילאי 12 – 9

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       07:00-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804
  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804