עיצוב הגוף


עיצוב הגוף

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים תוך שימת דגש על שרירי הידיים , ירכיים , ישבן ובטן.

עיצוב דינאמי

שיעור אינטנסיבי ומהיר העובד על שריפת שומנים, סיבולת לב ריאה, חיטוב ועיצוב כל קבוצות השרירים. בליווי מוסיקה קצבית .

מתיחות

שיעור המתמקד בשיפור גמישות השרירים ,רצועות ומרפקים , תוך כדי עבודה על טווחי תנועה מקסימליים.

עבודה על גמישות עוזרת במניעת פציעות ומומלצת להיכלל כחלק ב.נפרד מתוכנית האימון.

אירובי


אירובי DANCE

שיעור אירובי ללא מדרגה בסגנון ריקודי כוראוגרפיה ברמה בינונית או ברמה מתקדמת.

KICKBOX

שיעור המשלב אימון אירובי וקראטה. שריפת שומנים ,סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים בליווי מוזיקה קצבית.

שריפת שומנים +עיצוב

שיעור המשלב סיבולת לב ריאה וחיזוק שרירים.

זומבה

שיעור אירובי המשלב מספר סגנונות: סלסה, טנגו, רומבה ,צ'ה צ'ה, מרנגה, קומביה וקליפסו.שילוב צעדי ריקוד מסורתיים עם תנועות בסיסיות של תרגול גופני. שיעור לשיפור כוח סבולת , שריפת שומנים, חיזוק ועיצוב המלווה במוזיקה מלהיבה- כל אחד יכול להשתתף.

גוף ונפש


פילאטיס

עבודה על כל שרירי הגוף, תוך התמקדות ב- core (מרכז הגוף). הארכת שרירים, גמישות,חיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.

יוגילאטיס

שילוב אלמנטים מעולמות הפילאטיס והיוגה. זרימה ונשימה בהרמוניה משולבת.

יוגה

שילוב פעילות הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות הרפיה וריכוז. לבחירתכן שיעורים בשיטות שונות.

בניית עצם + core

שיעור המשלב עבודה גופנית ועבודה על הנפש. טכניקת core – עבודה מאתגרת על שרירי הליבה והיציבה במרכז הגוף (כתפיים עד ישבן). שיעור התורם להשטחת הבטן, שיפור היציבה, חיזוק הגב, הישבן והאגן. שיעור המשלב יציבות ואסתטיקה.

בניית עצם – פעילות היוצרת לחץ המחזק את העצם ומסייע במניעת היחלשות העצם ובריחת הסידן.

מחול מהבטן

אנו מזמינים אתכן נשים שונות וייחודיות להתחבר לגופכן בדרך אחרת, דרך הצלילים, הרגשות, ההקשבה, הנשימה - דרך הבטן. המחול המזרחי, המחול שבבטן כבר ידוע והוכח בשנים האחרונות כמחול מרפא פיזית, נפשית ונשימתית. זה המחול שיאפשר לך למחול על כל עכבות גופך ויקנה לך שיפור ביציבה, פיתוח הקואורדינציה, שיפור הזיכרון, חיזוק רצפת האגן, סבלנות והכי חשוב - תקשורת בריאה עם גופך.

אימון מחזורי/switching


אימון חדר הכושר שלנו נמשך בין 30-50 דקות בלבד.

שיטת אימון ייחודית, בקבוצות קטנות, בליווי אישי צמוד. סט של מכשירי כושר "ידידותיים" ונוחים הפועלים על התנגדות הידראולית ומותאמים אוטומטית לכוח ולהתנגדות המופעלים על ידי המתאמנת עצמה. תנועת הדחיפה/דחיקה פועלת על קבוצות שרירים נגדיות. העבודה בשיטה הזו היא משולבת: כוח עם עבודה אירובית. השיעור מודרך בליווי מוסיקה. התחנות קצרות ואינטנסיביות (30 שניות לכל תחנה).

חוגי ילדים ונוער


Fit kid

השיעור בנוי בצורה מגוונת ומאתגרת שהופכת את הכושר לחוויה מהנה ומגבשת, תוך שיפור מרכיבי הכושר כמו: סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים, גמישות והמון כיף. בליווי מדריך כושר צמוד המתמחה בילדים.

עם צוות מדריכי הכושר

מתאים לגילאי 12 – 9

היפ הופ

תרבות ההיפ הופ החלה על ידי נוער אפרו אמריקאי ולטיני בניו יורק ומאז נפוצה בכל העולם. הסגנונות המשולבים בשיעור הם: ליידי סטייל, ניו סטייל וסטריט ג'אז. סגנון אנרגטי, אתלטי וקופצני. ריקוד ההיפ הופ משפר סיבולת לב ריאה, מחזק את השרירים ובעיקר מאפשר ביטוי, פריקת מתחים ויצירתיות!

עם שקד אבישר

מתאים לכיתות ז'-ט'

Zoo Zoo

שחרור, הנאה והתחברות לחוויה הספונטנית של תנועה, תוך כדי פעילות תנועתית- משחקית ויוצרת. חוג מתקדם בהיבט היצירתי והחוויתי ומאפשר לילד לבטא את עולמו הפנימי בתנועה. הפעילות נעשית באופן פרטני, בזוגות ובקבוצות.

עם רמי אקהוז

מתאים לגילאי 9-12 / 6-8 / 3-5

עיצוב הגוף לנערות

חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת אביזרים שונים, תוך שימת דגש על שרירי ידיים, יריכיים, ישבן ובטן.

עם דור אפשטיין

מתאים לגילאי 12-15

שעות פעילות

א'-ה': 06:00-23:00
ו':       6:30-18:00 
שבת: 08:00-20:00
כתובתינו:
רח' בן גוריון 56, הרצליה
טל': 09-9555817  
פקס: 09-9571804

  • Home
    הרצליה, רחוב בן גוריון 56 (מעל טיב טעם, ליד בליקר)
  • Phone
    טלפון: 09-9555817 פקס: 09-9571804